DCSCRM

DCSCRM

Telemarketing satış yöntemiyle, doğru ürün, doğru reklam ve doğru zamanlamayla çok düşük sermayelerle kurduğunuz telemarketing firmanızın yılda birkaç milyon TL ciro yapması mümkün. Bir yılın sonunda yıllık cironuz milyon TL’lere ulaşmamışsa başarılı bir firma sayılmazsınız!

Telemarketing’in Avantajları Neler?

• Medya organının ulaştığı her yer sizin pazarınız:

TV’de reklam vererek telemarketing faaliyeti yapıyorsunuz, Reklam verdiğiniz kanalı izleyen ve telefonu olan herkes sizin potansiyel müşteriniz durumda. Doğru lojistik faaliyetiyle iki gün içinde ürününüz müşterinizde, paranız cebinizde…

• Kısa sürede binlerce müşteri, milyonlarca TL ciro:

Telemarketing firması kurarak en kısa zamanda tüm ülkedeki potansiyel müşterilerinize kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

• Son kullanıcıya direkt ulaşma, aracısız en yüksek kâr:

Telemarketing yöntemi ile satışta ürettiğiniz ürün direkt olarak son kullanıcıya ulaşırsınız. Bu sayede ürünlerinizle ilgili geri bildirimleri direkt müşteriden alır, yeni ürün oluşturma, mevcut ürün geliştirmeleri konusunda paha biçilemeyecek bilgi ve deneyime ulaşırsınız.

• Tek noktadan tüm ülkeye, hatta ülke dışına ürün satış imkânı:

Doğru kargo ve çözüm ortakları seçimi ile tek bir merkezden tüm ülkeye hatta ülke dışına ürünlerinizi ve hizmetlerinizi ulaştırıp tahsilâtlarınızı yapabilirsiniz.

• Risksiz perakende satış ve nakit tahsilât:

Telemarketing ile satış, direkt satış yani nakit satış demektir. Çek, senet ve vade ile uğraşmadan yaptığınız satışların tahsilâtını yaparsınız.

Nasıl Kurulur, Riskler Nelerdir?

Her ticari faaliyette olduğu gibi telemarketing sektöründe de elbette ki riskler ve tuzaklar var. Sorunları çözmenin ilk aşaması sorunu bilmek, görmek; daha da önemlisi öngörü ve tecrübe ile sorunların oluşmamasını sağlamaktır. Telemarketing firmalarının kurulumu, yönetimi ve tuzaklardan korunmanın en iyi yolu DCS Yazılım’la çalışmaktır. 12 yıllık sektör deneyimiyle DCS Yazılım firmanız için en iyi çözümleri sunar…

TELEMARKETİNG TİCARİ DANIŞMANLIĞI

DCS’siz telemarketing olmaz… Telemarketing firmanızın maksimum kârı için DCS Yazılım’a ihtiyacınız var… DCS, telemarketing sektöründeki tüm bilgi ve deneyim ihtiyacınızı sizin için karşılar. DCS Yazılım; telemarkting firması nasıl kurulur, nelere ihtiyaç olur, ne kadar yatırım gerekir, personel nasıl eğitilir, ürün temini ve tedariki sorunları nasıl çözülür, sektörel tuzaklar nelerdir ve nasıl kârlı bir telemarketing firması kurulur sorularınızı cevaplar ve sorunlarınızı en pratik şekilde çözer.

SİZİN İÇİN PROJE DANIŞMANLIĞI

Sorular sizden, cevaplar bizden… Sorunlar sizden, çözümler bizden… Şirket organizasyonunuzda sorun var, siparişler görüntülenemiyor, faturalar yazdırılamıyor, müşteri veritabanına ulaşılamıyor, üretim aksıyor, kim ne iş yapacağını bilemiyor vs… Ne yapacaksınız? DCS Yazılım’ı arayacaksınız… Siz sorularınızı soracaksınız biz cevapları vereceğiz… Siz sorunlarınızı anlatacaksınız biz size çözümler sunacağız… Artık sorunlarla vedalaşmak istiyorsanız, DCS size bir telefon uzaklığında…

DCSCRM için SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

DCS.NET’in çalışması için 1 adet sunucu ve kullanıcı sayısı kadar kullanıcı (client) bilgisayarlara ihtiyaç vardır.

Client makineler için minimum donanım gereksinimleri
İşlemci : Intel Pentium 4.0 3 GHZ
Ram : 256 MB HDD : 20 GB SATA
İşl. Sist. : Windows XP, Windows Vista, Windows 7 Client bilgisayarlar için Windows XP işletim sisteminin sağlıklı bir şekilde çalıştığı, makineler üzerine .NET Framework 2.0 ve .NET Framework 3.5 rahatlıkla kurulabildiği herhangi farklı bir donanım tercihi de yeterli olacaktır.

Sunucu İçin Tavsiye Edilen Minimum Sistem Gereksinimleri (10 kullanıcı için)
İşlemci : INTEL CORE 2 DUO 3.0 GHZ
Ram : 4 GB DDR2 HDD : 60 GB SATA
İşl. Sist. : Windows 2000, 2003, 2008 Server Sunucunun 24 saat çalışacağından kasa ve güç birimlerinin buna uygun olması gerekmektedir.

Sunucunun güvenliği açısından sunucu için kesintisiz güç kaynağının mutlaka kullanılması önerilir.

Yukarıdaki sunucu, 10 kullanıcı ve 150.000 satış + müşteri kaydına kadar sorunsuz ve performans kaybı olmadan çalışabilmektedir. Ancak sunucu seçiminde Intel-Xeon işlemcili sunucu olarak üretilen bir makine tercih edilmesi tavsiye edilir.

Lisans Gereksinimleri
Microsoft Windows Sunucu Lisansı (kullanıcı sayısına göre belirlenir)
Microfot SQL Server Lisansı (Kullanıcı sayısına göre belirlenir)

DCSCRM’i yakından tanıyalım.

STOK MODÜLÜ

DCS.NET Stok modülünde stok kartları tanımlama, stok fiş kayıtları yapılmaktadır. Ayrıca modül içerisinde stok durumunu ve stok hareketlerini içeren raporlar da bulunmaktadır. Stok modülündeki başlıca özellikler şöyledir:

  • Stok kartı arama ve kayıt
  • Stok kartı pasifleştirme
  • Stok kartı ile ile ilgili detaylı bilgi kaydı
  • Stok fişi kaydedebilme
  • Stok hareket ve durum raporları
STOK KARTI KAYIT EKRANI
STOK FİŞİ GİRİŞ EKRANI

MÜŞTERİ MODÜLÜ

Müşteri kaydı ekranı, yoğun reklam ve satış trafiği esnasında en pratik şekilde ve eksiksiz olarak müşteri kaydının gerçekleştirilmesini sağlar.

Müşteri kayıt ekranının temel özellikleri şöyledir:

  • Müşterinin temel ve önemli bilgilerini kolaylıkla kaydedebilme
  • Temel bilgiler olmadan kayıt yapmayı engelleme ve kullanıcı uyarısı
  • 4 Ayrı telefon kaydetme
  • Telefon formatındaki hatalarda uyarı sistemi
  • Tamamen nümerik telefon numarası kaydı zorunluluğu
  • Seçilen şehrin ilçelerini seçebilme
  • PTT’nin güncel posta kodu veritabanıyla posta kodu sorgulayabilme ve adres alanına kolaylıkla ekleyebilme
  • Kısayol tuşlarıyla kolay kayıt ve kontrol
  • Kredi kartı format ve digit kontrolü ile hatalı kredi kartı girişini önleyebilme
  • Yetkiye bağlı kredi kartı gösterme/gizleme
  • Müşteri için sınırsız referans müşteri alabilme
  • Yapılan işlemleri ve hareketleri log dosyalarına göndererek detaylı güvenlik
  • Kaydedilen müşteriye sınırsız sayıda satış yapabilme
  • Müşteriye yapılan satışları, kayıt işlemlerini ve yapılan değişiklikleri kolaylıkla inceleyebilme
  • Müşteriye yapılan Upcell işlemlerini kolay takip edebilme
  • Müşteri için sınırsız not kaydı (Dinamik notlar)
  • Müşteri hakkında çok detaylı bilgi kaydı yapabilme
  • Upcell için müşterinin ne zaman aranacağını belirleyebilme
MÜŞTERİ KAYIT EKRANI

SATIŞ KAYDI

Satış Kayıt Ekranı da Müşteri kaydı ekranı gibi yoğun reklam ve satış trafiği esnasında en pratik şekilde ve eksiksiz olarak kaydın gerçekleştirilmesini sağlar. Bu ekran yine telemarketing ve call-center’dan satış yapan firmaların ihtiyacı olan temel araçlarla ve yetkilendirme seçenekleriyle donatılmıştır.

Satış kayıt ekranının temel özellikleri şöyledir:

  • Gelecek tarihe rezerve satış kaydı yapabilme
  • Kargo ve gönderim seçeneklerine göre satış kaydedebilme
  • Taksitli satışlarda ödeme planı oluşturma
  • İndirim, satır silme ve daha birçok fonksiyonda yetkilendirme
  • En hızlı şekilde satış kaydı yapabilme
  • Satışlarınızı geniş kriterlerle sorgulayabilme
  • Yapılan işlemleri ve hareketleri log dosyalarına göndererek detaylı güvenlik
  • Gerektiğinde personelin diğer personelin satışını değiştirmesini önleme
  • Klavye ile kolay kullanım ve kontrol
  • Fatura datalarını otomatik oluşturma
  • Siparişin ağırlığını otomatik hesaplama (stok kartına ağırlık bilgileri doğru girilmelidir)
  • Onaylanmış, gönderilmiş, tahsilâtı yapılmış satışları silme-değiştirme kısıtlaması
  • Aktif-Pasif ürün özelliğiyle sadece aktif olan ürünlerin ekranda görüntüleme
  • Tahsilât Ön Koşullu olma ya da olmama özelliğine göre özel prosedürlerin çalışması için alt yapısal hazırlık
  • Yetkiye bağlı satış kullanıcısı ve satış tarihi değiştirebilme
  • Satış yapılan müşterinin adresine gidebilen kargoların bilgisine ulaşma
  • Fatura numarası, kargo numarası, kampanya ve kupon kodları gibi bilgilere ulaşabilme
  • Ekranı hızlı yüklemek amacıyla çok satılan ürünleri ayrıca listeleme
  • İlgili satışın KDV ve matrah gibi bilgilerine kolay erişim
SATIŞ KAYIT EKRANI

Telemarketing firmalarında yapılan satışlar tahsilât yöntemlerine “Tahsilât Ön Koşullu” ve “Adreste Tahsilâtlı” olmak üzere ikiye ayrılır. Adreste tahsil edilen kayıtlar hemen paketlenip kargo firmasına verilirken tahsilât ön koşullu satışların (kredi kartı ile taksitli ya da havaleli satışlar gibi) öncelikle tahsilatlarının yapılması, tahsilât onayı geldikten sonra kargoya verilmesi gerekir. DCS.NET tahsilâtlarınızı çok pratik bir şekilde yönetebilmenizi sağlar.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

DCS.NET’te müşteri sorunları için çok kullanışlı çözümler bulunmaktadır. Müşterilerle yaşanılan sorunlar, kargo-teslimat sorunları ve diğer satış sorunları olarak iki başlıkta yaşanmaktadır. DCS bu iki sorun türüne de detaylı çözüm sağlamaktadır.

Genel Sorunlar

DCS.NET Müşteri sorunlarınızı kolay ve etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayarak firmanızın müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmasını sağlar. Müşterinin bildirdiği bir sorun Satış Sorgulama Ekranı’nda o siparişin üzerine sağ tuşa tıklanarak açılan sisteme kaydedilir. (altta bulunan resim)

MÜŞTERİ SORUN KAYIT EKRANI

Sisteme kaydedilen sorunlar satışların sorgulandığı ekranda görüntülenebilmektedir. Sorun Kayıt Ekranı’nda “bildirilen sorun”, “önerilen çözüm” ve “notlar” bölümleri sorun kaydını yapan personel tarafında doldurulur

Kullanıcılar tarafından sisteme kaydedilen sorunlar Sorunlu Siparişleri yöneten personel tarafından Müşteri Problemleri Onay Ekranı’nda nihai çözüm şekilleri belirlenerek onaylanır. Nihai çözüm şekillerine göre de sorun kayıtlarıyla ilgili işlemler yapılır.

Bu şekilde kaydedilen sorunlar, Müşteri Sorunları Raporu bölümünde listelenebilmekte ve yazdırılabilmektedir.

Kargo Teslimat Sorunları

DCS.NET yüklü sipariş adetlerinde kargo teslimat sorunlarının çok kısa süre içinde çözümlenmesi için özel modüllere ve raporlama sistemlerine sahiptir. Kargodan gelen sorunlu paketlere ait MS Excel dosyası kolaylık DCS.NET’e aktarılır. Aktarılan sorunlu paketlerle ilgili personelin önüne anında uyarı mesajı gelir. Personel uyarıyı gördükten sonra Müşteri İşlemleri/Teslimat Sorunları Onay Ekranı menüsüne tıklayarak açılan Teslimat Sorunları Onay Ekranı’ndan kendi satışlarına ait sorunları çözer.

KARGO TESLİMAT SORUNLARI EKRANI

Çözümlenen sorunlar Raporlar/Teslimat Sorunları Raporu menüsünden açılan raporla raporlanarak MS Excel ya da PDF formatlarına kolaylıkla aktarılabilir ve kargo firmasına gönderilebilir.

Önemli Uyarı: Kargo firmalarından ve ortak çalışılan firmalardan düzgün veriler alamadığınız takdirde bu ekranın kullanımında sıkıntı yaşayacak, zaman ve işgücü kaybı yaşayacaksınız

KREDİ KARTI SATIŞLARI

Kredi kartlı satışlar için DCS.NET satışın geçerlilik tarihinden başlamak üzere bir ödeme planı oluşturur. Firmanızın e-pos anlaşması varsa DCS.NET’e pos entegrasyonu yapılır ve kullanıcılar satış yapıldığı anda kredi kartı tahsilatını gerçekleştirebilirler. Tahsilât sonucu anında kullanıcıların ekranında görüntülenir ve bir tahsilât sorunu olması halinde anında müşterilerine bildirebilirler.

DCS.NET ayrıca tahsilâtın satıştan daha sonra yapılmasına da izin verir. Bu şekilde tahsilat yapılması halinde sadece yetkili personel tahsilat yapabilmektedir.

Kredi Kartlı Satışlarda Ödeme Sorunlarının Çözümü

Tahsilatın satıştan sonra yapıldığı durumda ödeme ile ilgili bankadan alınan sonuç da sisteme daha sonra kaydedileceğinden sorun çıkması halinde bu sorunların da ilgili personel tarafından çözümlenmesi gerekmektedir. Bu durumda tahsilâtı yapan personel çıkan sorun bilgisini sisteme kaydeder. DCS.NET sorunlu kredi kartı kiminse o personelin sorunu görmesini ve çözmesini sağlayan bir modüle sahiptir.

Personel programı her açtığında toplam sorunlu kredi kartı adet ve tutarları ile ilgili bir uyarı mesajı alır. Bu mesajdan sonra Müşteri İşlemleri/Kredi Kartı İşlemleri/Kredi Kartı Sorunları menüsüne tıklayarak kendine ait kredi kartı sorunlarının dökümünü görür ve bu ekranı kullanarak sorunun çözümü ile ilgili verileri girer.

Bu modülün genel özellikleri şöyledir:

  • Satış ve taksit tutarına göre ödeme planı oluşturma
  • Taksitleri tek tek, parçalı ya da tamamen bloke ederek çekebilme
  • Tahsil edilemeyen ve tahsil edilen satışları raporlama
  • Tahsil edilemeyen satışları sorunun çözümü için ilgili personele aktarma
  • Sorun çözümü ya da çözümlenememe durumuna göre yeniden tahsil ya da iptal prosedürlenin başlaması

TAHSİLAT VE İADELER

Tahsilât ön koşulu olan satışlar kendi içinde Kredi Kartlı (adreste kredi kartlı satışlar bu kapsama dâhil değildir) ve Havaleli satışlar olmak üzere iki bölüme ayrılır.

Havaleli Satışlar

Havleli satışlar kredi kartlı satışlara göre işlem açısından çok daha basit ve pratiktir. DCS.NET havaleli satışlar için satış kaydından sonra Yazdırma İşlemleri/Havale Kayıt Formu menüsünden Havale Kayıt Formu’na ulaşılır. Burada havalesi gelen satışlar işaretlenir ve kaydedilir. DCS.NET bu aşamadan sonra satışın faturalanmasına ve kargolanmasına izin verir.

Kredi Kartlı Satışlar

Adreste Tahsilatlı Satışlar

Kargo firmalarından gelen sipariş tahsilat raporları da teslimat datalarında olduğu gibi DCS.NET’e kolaylıkla aktarılabilir. Bunun için Müşteri İşlemleri/Veri Aktarımları/İçeriye/Excel’den Genel Data Aktarımı menüsünde bulunan Tahsilât Datası Yükleseçeneği kullanılır. Bu menüden Excel dosyasında bulunan tahsilât verileri sisteme aktarılabilmektedir. Bu sayede hangi satış için ne kadarlık tahsilat yapılıp yapılmadığı sisteme işlenmiş olmaktadır.

İadeler

DCS’de iadeler ister MS Excel’den toplu olarak isterseniz de tek tek olarak sisteme girilebilmektedir. Toplu aktarım yine MS Excel’den Müşteri İşlemleri/Veri Aktarımları/İçeriye/Excel’den Genel Data Aktarımı menüsünde bulunan Tahsilat Datası Yükleseçeneği ile yapılmaktadır.

İadeleri sisteme tek tek işlemek için de Müşteri İşlemleri/Satış İadesi Girişi menüsü kullanılmaktadır.

YAZDIRMA İŞLEMLERİ

DCS.NET’te yazdırma işlemleri telemarketing sektörünün yoğun hareketliliğine uygun olarak dizayn edilmiştir. Yazdırılmak istenen siparişler birkaç işlemle kolaylıkla toplu olarak yazdırılmaktadır. DCS.NET’te faturalar, PTT etiketleri ve kargo firmalarına özel etiketler birkaç basit işlemle kolaylıkla çıktı olarak alınabilmektedir.

Özellikler

  • Yazdırma işlemi öncesi onay mekanizması
  • Onaylama esnasında mükerrer satış kontrolü
  • Günlük siparişlerinizin tamamını tek yazdırma işlemiyle hızlı bir şekilde yazdırma
  • Tüm kargo firmalarına özel etiket ve formları tek yazdırma işlemi ile yazdırabilme
  • Fatura ve kargolara özel kodları (PTT barkodu, UPS barkodu gibi) ister toplu olarak, ister tek tek sisteme kolaylıkla dâhil edebilme
  • Kargo firmalarına göre, satış numarasına göre, fiyata göre sıralı yazdırabilme, form dökümü alabilme
  • PTT için ağırlığa göre otomatik fiyat hesaplama
  • PTT barkotlarını otomatik oluşturma
  • Toplu olarak rahatça yazdırma
  • Eski-yeni tüm satışların kolay bir şekilde yazdırılabilmesi
  • Toplu barkod kullanımında otomatik barkod numarası oluşturabilme ve barkodlu yazdırma
  • Yazdırılan siparişlerin ne zaman yazdırıldığını görebilme
  • Kargo firmaları ile özel iletişim modülleri ve raporları (UPS Kargo ile direkt entegrasyon)
  • İsteğe bağlı olarak geriye dönük yazdırma işlemi yapabilme
  • Fatura ve yazdırma raporlarını özelleştirebilme ve çoğaltabilme
YAZDIRMA KONTROL EKRANI

SORGULAMA EKRANLARI

DCS içinde satış ve müşterileriniz çok pratik bir şekilde listeleyebilir istediğiniz bilgiye kolayca ulaşabilirsiniz. DCS içinde müşteri ve satış sorgulamaları birbirinden ayrılmış olmakla beraber, her iki sorgulama ekranından da hem müşteri hem de satış bilgilerini görüntüleyebilir, hem satış hem de müşteri bilgileri ekranına kolayca ulaşabilirsiniz.

Satış ve müşteri sorgulamalarının birbirinden ayrılmasının sebebi, satışı olan ve satışı olmayan müşterilerinize kolayca ulaşabilmektir. Bu temel sorgulama ekranlarının amacı sadece ekranda bilgileri görüntülemek değildir. Bu ekranlardan başlıca şu işlemler yapılabilmektedir:

Satış Sorgulama Ekranı

  • Müşteri ve satış bilgilerini görüntüleme
  • Satışa ve müşteriye gidebilme
  • Satışla ilgili tüm bilgileri (Onay, kargo teslimi, müşteri teslimi, tahsilat, sorun vb.) görüntüleyebilme
  • Satış iptal edebilme
  • Satış silebilme
  • Satış onayını kaldırabilme
  • Satış yapan personel adını değiştirebilme
  • Satış tarihini değiştirebilme
  • Satışla ilgili sorun kaydı yapabilme
  • Satış türünü değiştirebilme (Upcell olarak)
  • İade kaydı yapabilme
  • İade kaydını silebilme
  • Liste araması yapabilme
  • Listeden upcell araması yapabilme
  • Ekran içinde detaylı satış raporlaması (her liste kolonuna göre) alabilme
SATIŞ SORGULAMA EKRANI
  • Müşteri ve satış bilgilerini görüntüleme
  • Satışa ve müşteriye gidebilme
  • Müşteri silebilme
  • Müşteri kartı ile ilgili detaylı sorgulama yapabilme
  • Seçili müşterileri belirlenen gruplara atayabilme
  • Müşteriye liste araması ya da upcell araması yapabilme
MÜŞTERİ SORGULAMA EKRANI

UPCELL (SOĞUK SATIŞ)

Eğer belli bir müşteri datasına yönelik satış yapıyorsanız DCS bu konuda size çok geniş kapsamlı imkanlar sağlamaktadır. DCS.NET’in içinde bulunan Upcell modülü çok geniş kapsamlıdır ve kullanıcılarına büyük opsiyonlar sağlamaktadır. Personelin müşteriyi araması ister listeden isterseniz de rastgele müşteri dağıtımı yapılarak yapılabilmektedir. Upcell müşteri ile görüşme ekranı şu şekildedir:

UPCELL (SOĞUK SATIŞ) EKRANI

Ekrana Müşterinin gelmesi için personelin ya listeden upcell görüşmesi butonuna tıklaması ya da rastgele müşteri istemesi gerekmektedir. Rastgele müşteri isteme daha çok kullanılan bir yöntemdir.

Ekran Özellikleri

  • Müşterinin müşteri kartı bilgilerini görüntüleyebilme
  • Müşteriye yapılan satış bilgilerini görüntüleyebilme
  • Yapılan satışlarda satın alınan ürünleri görüntüleyebilme
  • Daha önce yapılan upcell görüşmelerini ve buı görüşmelerin sonuçlarını görüntüleyebilme
  • Sistemdeki ürünleri ve ürün tanıtım yazılarını görüntüleyebilme
  • Sistemde tanımlı olan ampanya açıklama yazılarına kolayca erişim
  • Yapılan görüşme ile ilgili sonuç kaydı (Satış Yapıldı, Satış Yapılamadı, Daha Sonra Ara, Ulaşılamadı, Bir Daha Aranmak İstemiyor vb…)
  • Girilen görüşme sonucuna göre süreç yönetimi (Satış yapıldığında satış ekranının açılması gibi…)

Ekranda müşterinin listelenmesi için de arka planda çok geniş kapsamlı bir yetkilendirme modülü çalışmaktadır. Buna bağlı olarak şu şekilde yetkilendirme yapılabilmektedir:

  • Müşteri numarası aralığına göre
  • Satış numarası aralığına göre
  • Müşteri gruplarına göre
  • Satış kargo şekillerine göre
  • Müşterinin satın aldığı fiyat aralıklarına göre
  • Satış yapılma-yapılamama opsiyonlarına göre
  • Sisteme kaydı yapan personel opsiyonlarına göre

Raporlama

Upcell raporları ile şu bilgilere online olarak ulaşabilirsiniz:

  • Belli zaman aralığında yapılan arama sayısı (detaylı ve kümülatif)
  • Personele göre arama sayıları (detaylı ve kümülatif)
  • Arama sonuçlarına göre istatistikler (detaylı ve kümülatif)
  • Hangi personel hangi zamanda ne kadar arama yaptı? (detaylı ve kümülatif)
  • Personelin görüşme performası (detaylı ve kümülatif)

RAPORLAMA

DCS şirketinizin an be an durumunu gösteren çok detaylı raporlar barındırmaktadır. DCS’nin raporlama araçlarıyla satışlarınızı, stoklarınızı, personelinizin ve ürünlerinizin performansını an be an görüntüleyebilirsiniz. DCS’de ayrıca tüm raporlarınız ayrı ayrı yetkilendirilebilmekte, hangi kullanıcının hangi raporu kullanabileceği belirlenebilmektedir.

DCS’den başlıca şu raporlar alınabilmektedir:

Satış Raporları

  • Her raporda adet, tutar ve ortalama sonuçları
  • Personel, kargo, ürün, şehir ve medya bazlı
  • Saat saat performans değerlendirmesi yapabilme
  • Brüt satış, iade ve iptal miktarları ve net satış miktarlarını alabilme
  • Kolayca Excel’e aktarım
  • Listelerden özel raporlar türetebilme

Stok Raporları

  • Anlık stok durum raporu
  • Stok hareket rapor

Diğer Raporlar

  • Prim raporları
  • Yazdırma raporları
  • Reklam trafiği raporları
  • Çağrı raporları
  • Muhasebe raporları

GÖREV TAKİP YÖNETİMİ

DCS ile call center ya da telemarketing firmanızdaki tüm görevlerinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz. Görev takibi için DCS’nin 4.0 versiyonunda çok kullanışlı bir görev takip modülü bulunmaktadır. Yeni bir görev tanımlamak için Kullanıcı işlemleri/Yeni Görev Tanımla menüsünden kendinize yeni bir görev tanımlayabilirsiniz. Bu ekranın özellikleri şöyledir:

  • Görev başlığı girebilme
  • Görevle ilgili sınırsız uzunlukta açıklama yazısı girebilme
  • Görev başlangıç ve bitiş tarihleri belirleyebilme
  • Görev için anımsatma zamanı belirleyebilme
  • Görevi başka kullanıcılara atayabilme
  • Görev durumunu ve öncelik durumunu tanımlayabilme

Tanımlanmış olan görev her kullanıcının “Kendi raporlarım” ekranında görüntülenebilmektedir. Ayrıca eğer bir anımsatıcı zamanı belirlenmişse o görevin zamanı geldiğinde kullanıcıların önünde yeni bir uyarı penceresi açılmaktadır.

YETKİLENDİRME

DCS’de kulllanıcı yetkilendirmesi ve kısıtlamasına çok büyük önem verilmiştir. Buna bağlı olarak hazırlanan yetkilendirme modülü çok geniş kapsamlı yetki konfigürasyonları oluşturmanıza izin verebilmektedir.
DCS içinde yetkilendirme genel program yetkileri ve upcell yetkileri olmak üzere iki ana başlıkta incelenmektedir. Aşağıda başlıklar halinde incelenen bu yetkilerle ilgli açıklama ve yardımlar program içinde bulunmaktadır.

GENEL PROGRAM YETKİLERİ

Müşteri Yetkileri:

  • Müşteri arama
  • Başkasının müşterisini değiştirme
  • Zaman limitsiz müşteri değişikliği
  • Kendi müşterisine satış yapabilme
  • Kredi kartı bilgisi göreme
  • Müşteri sorgulama
  • Müşteri silme
  • Excel’den genel data aktarımı
  • Excel’den müşteri datası aktarımı
  • LOGO XML paneli
  • Soğuk satış yetkisi (Upsell)
  • Sıcak satış yetkisi (Directsell)

Satış yetkileri:

  • Ürün indirimi yapabilme
  • Sınırsız indirim yapabilme
  • Satış satırı silebilme
  • Satış iadesi girişi
  • Satış sorgulama
  • Satışların dökümleri
  • Satış türü değiştirme
  • Satış silme
  • Satış iptal etme
  • Başkasının satışını değiştirebilme
  • Satış tarihini değiştirebilme
  • Satış kullanıcısını değiştirebilme

Rapor Yetkileri:

  • İki tarih aralığındaki satışların analizi
  • Tahsilatlar raporu
  • Karşılaştırmalı ciro ve iade raporu
  • Upsell raporları
  • Detaylı prim raporu
  • KDV raporu
  • Saatlik performanslar
  • Bugünkü personel satışları
  • Son 10 günlük ciro
  • Kendi satışlarım
  • Satılan ürünler raporu
  • Ürün alan müşteriler
  • İade ve iptal raporu
  • Teslimat sorunları raporu
  • Çağrı listesi dökümü
  • Muhtemel kayıp çağrılar
  • Tüm çağrıların dökümleri
  • Müşteri sorunları raporu
  • Kargo raporları

Diğer program yetkileri:

  • Kredi kartı tahsilatı
  • Müşteri sorun onayı
  • Takip modülü
  • Reklam takip erişimi
  • Excel’den dışa aktarımlar
  • Personel maaş
  • Kredi kartı ödeme durdurma
  • Stok modülü
  • Parametreler
  • Stok kartı
  • Yazdırma işlemleri
  • Listelerde tel görüntüleme
  • Kargo için Excel listeleri
  • Satış gönderi işaretleme Excel listesi

UPSELL YetkileriUpsell yetkileri ile bir persoenlin hangi müşteri gruplarına arama yapabileceklerini kısıtlayabilir ya da belirleyebilirsiniz.

  • Müşteri tiplerine göre (satış yapılma-yapılmama)
  • Satış fiyat aralığına göre
  • Müşteri numarası aralığına göre
  • Satış numarası aralığına göre
  • Ayrılan personel durumuna göre
  • Personel kendi müşterisine/bakasının müşterisine durumuna göre
  • Müşteri gruplarına göre
  • Satış kargo ve ödeme şekillerine göre
  • Listeden ya da ratgele müşteri isteme durumuna göre
YETKİ EKRANI

REKLAM TAKİBİ

Telemarketing ve satış yapan call center firmalarının en büyük sorunlarından birisi de çeşitli medya organlarında yayınlattığı reklamların takibini düzenli bir şekilde yapamamak ve buna bağlı olarak maliyet-kâr dengesini tam anlamıyla kuramamaktır. “Hangi kanalda kaç spot reklam çıktı?”, “maliyeti ne kadar?”, “ciro-maliyet dengesi ne durumda?” sorularının sağlıklı olarak cevaplanması hayati önem taşımaktadır. DCS firmanızda reklam takibi yapabilmeniz için “Reklam Takip” isminde bir modüle sahiptir. Bu modül sayesinde;

  • Hangi kanalda,
  • Hangi zaman aralığında,
  • Kaç adet,
  • Hangi birim maliyetlerle,
  • Ne kadar süreli,
  • Ne kadar getiriye sahip?

reklamlarınızın yayınlandığına dair bilgilerinizi kaydedebilir, bu bilgileri istediğiniz kriterlere göre kümülatif ya da liste olarak raporlayabilirsiniz.

REKLAM KAYIT EKRANI

Bilindiği gibi geçtiğimiz sene çıkartılan 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun’la ve bu Kanuna 4822 sayılı Kanunla eklenen 9/A maddelerine dayanılarak hazırlanan “Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik” gereğince telefonla ve internet yoluyla yapılan satışlar için satış sözleşmesi yapılmasızorunlu hale getirildi. İlgili hukuki düzenlemeler uyarınca telemarketing ve call center firmalarının yaptığı satışlar için satış sözleşmesi düzenlemek ve bu sözleşmeleri müşterilere göndermek zorunlu hale getirildi. Binlerce satışın yapıldığı durumlarda ise bu oldukça büyük bir iş kaybını ve kırtasiye israfını da ister istemez beraberinde getirmektedir. Ancak DCS’nin bu konuda firmaları için çok pratik ve ekonomik çözümler bulunmaktadır.

DCS 4.0 ve üzeri sürümlerde müşterilerinize satış ve uzak mesafeli satış sözleşmelerini göndermek için sadece bilgisayarınızın mouse’una birkaç kez tıklamanız yeterli olmaktadır. DCS 4.0′da yazdırma işlemlerini tamamladıktan sonra satış gönderme işaretleme formunda bulunan “Eski Gönderiler” sekmesine tıkladığınızda dilediğiniz kadar sözleşme oluşturabileceğiniz ve tek dokunuşla bunları müşterilerinize gönderebileceğiniz sözleşme modülümüzü (aşağıdaki resim) göreceksiniz. Bu modül sayesinde tüm yasal yükümlülüklerinizi kısa süre içinde yerine getirmiş olacaksınız.

SÖZLEŞME EKRANI

DATA AKTARIMLARI

DCS içinde dört tür aktarım bulunmaktadır:

DCS içine müşteri datası aktarımı

Başka sistemler içinde bulunan müşteri datalarınızı özel bir arayüzle kolayca DCS’ye aktarabilirisiniz. Bunun müşteri dosyanızı MS Excel formatında hazrılamanız ve DCS’nin Müşteri Datası Aktarımı modülünü kullanmanız yeterli olacaktır.

DATA AKTARIM EKRANI

DCS içine yine MS Excel formatındaki;

EXCEL’DEN MÜŞTERİ DATASI AKTARIMI
  • Tahsilat datalarınızı
  • Teslimat bilgisi datalarınızı
  • Teslimat sorunları datalarınızı
  • Telefon çağrı datalarınızı
  • Kargo numarası datalarınızı
  • Fatura numarası datalarınızı
  • İade datalarınızı

kolaylıkla aktarabilirsiniz. Bu sayede binlerce kaydın aktarım işlemlerini bir kaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz…

GENEL DATA AKTARIMI

LOGO’ya XML aktarımı

DCS LOGO firmasının GO ve Tiger modelleri ile XML türünde veri alışverişi yapabilmektedir. Bu sayede DCS’de yapılan bütün satışlarınızı LOGO’ya otomatik olarak aktarabilmektesiniz. Ancak bu modülümüz standart lisans bedelinin içine dahil bulunmamaktadır.

LOGO’ya satış faturaları, sipariş, tahsilat ve iade verileri aktarılabilmektedir…

LOGO XML DATA AKTARIM PANELİ

Excel’e ve PDF’e liste aktarımı

DCS içindeki listeleri sadece tek bir tuşla MS Excel’e ya da PDF formatına aktarabilirsiniz.